Práve oblasti mzdového účtovníctva, sociálneho poistenia a pracovného práva sú postihnuté neustálymi novinkami a zákonnými zmenami. Je dobré mať partnera, ktorý je stále informovaný o aktuálnom stave a už dnes vie, aké nové možnosti sa môžu objaviť zajtra. Naši klienti vedia, že túto požiadavku perfektne spĺňame.
Radi Vám pomôžeme v nasledovných tematických oblastiach:
- mesačné zúčtovanie miezd a platov so všetkými výpočtami poistného a odvodov
- kalkulácia rezerv na odmeny, dovolenky, osobitné platby
- zúčtovanie cestovných výdavkov
- podpora pri daňovej kontrole resp. kontrole zo strany sociálnej a zdravotných poisťovní
- kontrola zúčtovania miezd
- poradenstvo vo všetkých otázkach mzdového účtovníctva
- poradenstvo k štruktúre príjmov konateľov, optimalizovanej z daňového hľadiska a hľadiska sociálnych odvodov
- špeciálne poradenstvo v oblasti Zákonníka práce, daní a odvodov s ohľadom na posúdenie optimálnych pracovných pomerov
- špeciálne poradenstvo v oblasti vysielania zamestnancov / expatrioti (dane, odvody, nahlasovacia povinnosť)
- príprava príslušných interných smerníc v oblasti mzdového účtovníctva a personálnej agendy
- poradenstvo v oblasti riadenia ľudských zdrojov, nastavenia postupov a procesov presonalistiky
Čo je TPA Portal?
TPA Portal je online cloudová platforma, v ktorej zamestnanec má:
- jednoduchý a rýchly prístup k svojim osobným a mzdovým informáciám,
- prístup k údajom o aktuálnom nároku na dovolenku a o vyčerpaných limitoch na lekára,
- prístup ku všetkým svojim online výplatným páskam, ktoré sú v portáli uložené na jednom mieste,
- možnosť zdieľania dokumentov zamestnancovi, ako je potvrdenie o príjme a pod.,
- možnosť zadávania neprítomností do dochádzky,
- možnosť nastavenia schvaľovateľa neprítomností, napríklad nadriadeným.
Pre prácu s portálom nie je potrebné do PC nič inštalovať, portál sa ovláda z webového prehliadača.
Pre prístup do portálu nie je potrebný počítač, portál sa jednoducho ovláda aj cez mobilné zariadenia a dostupná je aj mobilná aplikácia.
Ponúkame možnosť aktivácie HR účtu pre personalistov, ktorý obsahuje prístup k údajom všetkých zamestnancov.
Portál eliminuje bremeno manipulácie s papierovými dokumentami, manuálne vstupy a s tým súvisiace riziká.